fredag 18 juli 2008

Bättre idag...

...humöret i alla fall, men inte vädret. Det blir inget bad på berget för oss i veckan. (Stora barnen har badat varje dag i veckan i grannarnas pool.)
Idag skall vi på stan. Jag har lyckat skrapa ihop saker som jag måste uträtta.
Apoteket
Present till nya Linnéa babysen + hennes bröder, som kommer på besök
Fotoalbum till bilderna från Korsika resan på Åhlens
Williy´s (bröd, mjölk, fil och keso)
Kontanter till barnens pizza till kvällen (Bästa pizzerian tar inte kort.)
Kolla rean på HM, Lindex, Hemtex
Muta barnen med nya märken till sina crocs
Fika med mamma och pappa innan deras tåg går

2 kommentarer:

Ninne sa...

lite väl långt schema på stan med 3 barn om du frågar mig... Men dina 3 sköter sig bra så det blir nog lugnt.

Kram!

Ke.Li sa...

Du, det gick riktigt bra. Vi började med glassen och innan vi hann därifrån gick mitt blodsocker i bott, så vi fick ta en sväng in på MC oxå... Lillisen sov sig igenom Hemtex, Åhlens, Lindex och torghandeln.
Jag hittade räkor tillslut, så ikväll blir det skaldjur och vitt vin.