torsdag 17 juli 2008

Eftersom jag ÄLSKAR listor...

...så snor jag en, rätt och slätt!

Bio eller dvd?
Måste välja DVD, eftersom jag tror att jag inte har sett en film på bio sedan en tecknad med barnen fär typ 2 år sedan. Vi kollar endel på film hemma. Senast Arn, No country for old men, Stolthet och fördom och Brokeback Mountain. Det har varit en ok film-vecka!
Skräckfilm eller romantisk komedi?
Romantisk komedi.
Korsord eller suduko?
Suduko.
Duschkabin eller badkar?
Duschar i badkaret. Badar ca 1 gång/år.
Datorspel eller sällskapsspel?
Sällskapsspel! Men i brist på sällskap, en omgång Age of Empires är trevligt, for old times sake...
Allsång på Skansen eller SommarKrysset?
Allsång på Skansen.
Hårdrock eller R&B?
R&B
Julafton eller midsommarafton?
Julafton, eftersom den firas med familjen. Midsommar, eftersom den firas med goda vänner.
Tatuering eller piercing?
Har alltid velat tatuera mig, men nu har jag ångrat mig. Vad gäller piercing så har jag precis tagit hål i öronen. Det får räcka för mig.
Kaffe eller te?
Kaffe, alla gånger, utom vid halsfluss.

Inga kommentarer: