torsdag 17 juli 2008

Utmaning

Utmaning från Annica:

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Hänga en tvätt.
Ringa en syster.
Ringa en annan syster.
Hitta på något tokigt, roligt och billigt att göra med mina 3 barn.
Kolla in Från koja till slott på 3:an ikväll.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998 var ett händelserikt år. Det var det året vi flyttade som tokar och jag hade fruktansvärda urinvägsinfektioner varje gång vi flyttade. Mannen fick ett jobb, jag fick ett jobb. Året började i Karlstad, mellanlandade i Göteborg och avslutades i Kungshamn.

Fem ställen du bott på?
Skara, Kil, Karlstad, Göteborg, Kungshamn

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Bila i USA i 3-4 månader.
Leja bort renoveringen av källaren.
Köpa en tomt och bygga ett hus vid Sunningen utanför Uddevalla, dit Mannen och jag skall flytta och bli gamla i.
Plugga till nått som det går att tjäna pengar på.
Investera i ett café och driva det.

Jag utmanar:
Ninne
Linda
Christian

Inga kommentarer: