torsdag 10 juli 2008

Framsteg!

Ikväll kan jag stolt meddela att Lillisen tog sina första steg. Först ett steg och sedan två. Herrarna i Huset här, har god hand med min minsta. Innan kvällen är slut har dom nog lockat henne till ytterligare steg!

P.S Jag ringde hem till mannen för att meddela honom personligen. Jag vill inte att han skall behöva läsa om dotterns stora framsteg via bloggen. Det känns lite opersonligt. Men han ligger väl på alla fyra och slipar trappen och får nyheten via svararen istället. Mycket bättre?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt!! Underbart.

Anonym sa...

Kul! Det är alltid speciellt när de först staplande stegen tas.

En Lisa... sa...

heja heja!

Anonym sa...

heja heja Lillisen!

Anonym sa...

Kul! Nu väntar jag bara på att få jaga Lillisen vid strandkanten, när ni kommer hit. För det var ju det jag lovade.
Ulrika

Tudorienne sa...

Duktiga Lillisen! Heja!