lördag 20 december 2008

Hur tillbringar man bäst en lördag?

Idag skall jag:
1. Åka till tippen med skräp och återvinnning - check
2. Åka till Eriks Hjälpens begagnataffär och leta 50 tals grejer - Jag kom kom 13.03 och Gengåvan hade stängt
3. Leta efter Farveunionens ekparkett - check. Den fanns hos Colorama i Tibro
4. Laga middag - check
5. Somna i soffan - ge mig 2 timmar, så är det sanning!

Tillägg: Jag bakade pepparkakor med Slarvan + kompis. Jag handlade. Jag grundmålade sängen. Jag beställde bilder på Fujidirekt. Jag ringde mina systrar (varav en inte var hemma). Jag diskade, diskade och diskade lite till. Sedan tvättade jag 2 maskiner.
Imorgon skall här städas!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som bra plan! Slänga är så härligt och befriande. Ja jag är lite konstigt;)

Anonym sa...

Vi skulle också behöva slänga. Massor.

Fast vi ska till Gröna Lund. Det är roligare. =)

Ke.Li sa...

Vi borde ta med oss barnen till badhuset eller ishallen...
Det dåliga samvetet gör sig påmind!

Ke.Li sa...

Annica: Jag ÄLSKAR att rensa och slänga.