söndag 14 december 2008

SMS

Jag antar utmaningen från Fem varje dag:
Vad står det i dina 5 sensate mottagna sms?

1. "Figge jobbar gärna 2 jan hos oss och det var ok att byta dag med Mattias. Pratat med Annica"

2. "Hej! Nu kan du få julklapsstips, skapa önskelistor och vinna en massa julklappar. Klicka här: http://hm.mobiento.se/?u=S456067230
God Jul önskar HM

3. Hej Ke.Li! Jag skulle ha kommit ikväll men är kass i magen o då det härjar magsjuka vill jag inte smitta om det är ngt på g! jag smsade Susanne hoppas hon fick det. Ha en trevlig kväll! Hälsningar H.A

4. Som vanligt alltså. De tycker att vi skött oss. Ät inte upp allt idag utan spara lite till mig ses ikväll!

5. Jag tycker enkäten är bra

4 av 5 är från arbetskamrater. 3 av 5 från samma person.
Mitt senaste sms är ett mms från mor och far i London.

Inga kommentarer: