tisdag 30 december 2008

Förra årets utmaning:

Summering av året 2008. Stulen från december 2007, men något förkortad.



1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på semester på Korsika.
Jag gick ner 15 kg med GI metoden.


2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig nyårslöften.


3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Torvald och Hua fick en Folke och Cissi och Conny fick en Carl.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5.Vilka länder besökte du?
Frankrike och Tjekien.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Värmepump!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 maj pajade bilen, det kostade 32 000 kr.
Barnens födelsedagar.
Mammas 60 årsdag på landet.
Bröllopsresan till Prag i slutet av mars.


8. Vad var din största framgång 2007?
15 kg lättare


9. Största misstaget?
Kan inte komma på något såhär på direkten.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte direkt.


11. Bästa köpet?
PS2


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Husrenoveringar och det är fortfarande det som kostar mest!


13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag har nog varit glad hela året bortsett från några mindre huggormstendenser, då och då.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Silly, really med Per Sessle (Gessle)
Viva la vida med Coldplay
Allt med Amy W + Duffy


15. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2008?
I Skara.


16. Bästa boken du läst i år?
Jag gillade Karin Whalberg-serien.


17. Något du önskade dig och fick?
Viktminskning.


18. Något du önskade dig men inte fick?
5 000 kr i löneökning


19. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt, drack och var glad tillsammans med min familj och mamma och pappa, syrran+familj,


20. De bästa nya människorna du träffade?
Syrrans S.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coldplay är såå bra!

God fortsättning!