måndag 15 december 2008

Julkortsfotografering

Det blir inget bra i år.
Jag brukar vara i tid och ha underbara bilder på barnen.
Men icke i år.
Flera kvällar i rad har vi försökt, men det blir inte bra.
Slarvan ler på ett konstigt sätt med huvudet på sne.
Lilleman gör vinda ögon eller V-tecken.
Om Lillisen ens är med på kortet, eller vänd mot kameran, är det lixom bara bonus.
Sedan när man synar bilderna ser man en snorkråka på den minsta.
Det får bli nyårshälsningar i år eller normalt porto.

Update: Just som jag sliter mitt hår, så kommer Mannen och räddar upp situationen med att hitta just det jag letat efter på nätet i flera dagar! Julkortsbeställningen är gjord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har gett upp för länge sedan...

Anonym sa...

Jag med. Tre barn på samma kort. Omöjligt.