söndag 1 november 2009

Det kom ytterliggare ett brev...

...som återigen var personligt adresserat till mig.
Den här gången blev jag inbjuden till årsträff i SPF.
Den här gången tog jag tag i att direkt avamnäla mig och lite fint påpeka att det fanns en namne i vår stad som säkert gärna ville bli inbjuden. I alla fall med tanke på att hon har ansvar för SPFs datafrågor i min kommun.

Jag fick ett svar ikväll:
"Hej!
Visserligen har du några år kvar före pensionsåldern, men det skadar ju inte att vara förberedd. Du är väkommen när det är dags!
Hälsningar
Thomas"


Det känns skönt att veta att jag får vara med - om jag vill!
SPF är så mycket mer än bara priskoll i våra mataffärer. Bara så att ni vet!

1 kommentar:

Madlar sa...

Äh, var inte så knusslig, be om deras rabatter så kan du väl gå med ;)