onsdag 25 november 2009

På natten blir det värre

Jo, det är bättre nu.
Fast endel kaffe lär det ju gå åt idag!
Stora barnen klarade sina vaccinationer bra, även om Lilleman fällde en eller annan tår och knapprade i sig mina belöningspepparkakor. Jag var tillbaka på jobbet i god tid för att hinna med både rastvakt och musiklektion.

Jag fick VG på "Min pedagogiska grundsyn" och det gör att jag kan lägga den åt sidan.
Nu skall jag bara ta tag i det andra skolarbetet och spalta upp det lite, så känns snart även det överkomligt.

Sedan lägger jag ribban på 1,20 och hoppas på det bästa. Inga världsrekord den här veckan.

Och tack pappa för att du ställer upp och hjälper mig med barnen. Det betyder massor, i allafall för en mors sinnesfrid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter att ha läst det inlämnade svaret på uppgiften "Min pedagogiska grundsyn" anser jag att MVG hade varit ett objektivt riktigt omdöme.
Pa

Ke.Li sa...

VG var det bästa man kunde få!
Du skall få läsa motiveringen ikväll.
Kram