fredag 20 november 2009

Nu sticker jag med barnbidraget!

I helgen skall barnen vaktas och jag skall åka på SPA med Mannen.
Jag har packat ner 3 st utskrifter om Kunskapssyn och lärande, med en förhoppning att jag skall läsa dem i helgen. Det känns ju inte som om det kommer hända...
Det innebär sjukt stor arbetsbelastning nästa vecka.
Hur man än vänder sig har man rumpan bak.
Tror ni jag vågar föreslå en avstickare till Ullared? Inte?
Jag har redan deklarerat ett stopp på IKEA. Vad kan gå fel?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle ni inte till SPA? Då är det väl helt kontraordinerat att åka till Ullared och Ikea ... Jag får inte ihop det! Men ha det jätteskönt och mysigt!!
Ma

Madlar sa...

Låt honom välja mellan Ullared o IKEA, invagga honom i tron om att han vunnit o han följer gladeligen med till sitt valalternativ ;)

Ke.Li sa...

Mamma! Även solen har fläckar. Inte min bästa idé, kanske...