söndag 1 november 2009

Revitalift, revitalvad?

Jag hade en jobbig upplevelse i torsdags.
Det handlar inte om bussresor och genvägar, utan av den mer allvarliga sorten.
Jag sov dåligt på natten.
Unnade mig en lång, skön dusch och tänkte att lite smink nog skulle kännas bra. Kanske få mig att se lite piggare ut.
Borsten for över ögonlocken, precis som vanligt.
Men huden följde lixom med.
Jag blev först förvånad.
Vad är det här?
Sedan blev jag rädd!
Fan, jag gillar ju att bli äldre. Jag anser att varje år ger större pondus.
Men det här med hud kring ögonen har jag aldrig sett som ett problem tidigare.
Det är nästan så jag funderar på att lägga på mig 20 kilo och på så sätt släta ut huden.

1 kommentar:

Madlar sa...

Japp, av egen erfarenhet kan jag rekommendera +10kg, funkar kanon att släta ut huden med o billigare än alla cremer ;)