lördag 14 november 2009

Idag skall det ske

För 3 ½ år sedan var jag gravid med mitt tredje barn.
På sommaren skaffade vi barnvakt och åkte på SPA i Sunne.
Vi firade 10 år tillsammans och använde min 30 års present från Mannens familj.
I samma veva var vi på bio (vi såg den svenska filmen Offside) och åt en god middag.
Nu, 3 ½ år senare skall vi göra samma grej.
Vi skall på bio ikväll (och se svenska filmen Bröllopsfotografen) och äta en god middag.
Nästa helg skall vi åka på SPA och njuta i Halland.
Barnen har kommit med 3 års mellanrum.
Istället för barn har vi nu påbörjat en ny trend.
SPA och bio på tumanhand vart 3:e år...

5 kommentarer:

Lisa sa...

Låter fantastiskt! För egen del önskar jag mig den lyxen 1 gång per år itället för var tredje, än så länge har det varit 3,5 år emellan.

Madlar sa...

Eller fler barn vart 3:e år?

Chrissan sa...

Trevlig helg!

Ke.Li sa...

Tack!

Ke.Li sa...

Och nej, inga fler barn. Ni har uppenbart inte träffat Lillisen!
Vår älsklingstyrann!