fredag 23 november 2007

Ett liv i lyx?

Jag hatar att inte ha Tv3. Jag vill kunna se fotboll, Cityakuten, Från koja till slott och inte minst Lyxfällan. Det är intressant att se hur folk kör sitt liv käpprätt åt fanders... Det är ju uppenbart ganska lätt att hamna där. Tyvärr kan jag inte se och därför inte dömma heller, tyvärr. För jag gillar att dömma andras liv och levene och på så sätt, själv försöka se lite bättre ut!

Jag läser på aftonbladet.se att Sandra ångrar att hon anmälde sina föräldrar till programmet för att hennes 2 bröder framstår som 2 slashasar, som bara drönar och lever på sina föräldrar!
Jo, men det kanske ser ut så, för att det är så!

När barnen fyllt 20 och gått ur gymnasiet skall de ut! Jag är 52 år när min minsta fyller 20. Då börjar liv nr 4: det goda livet! (nr 1: barn- och tonårslivet, nr 2: singel- och partylivet, nr 3 familjelivet, nr 4: det goda livet=trygg eknomi, ingen att ta hänsyn till, frihet!, nr 5: ålderdom och barnbarn, barnbarnsbarn och hemmet)

Rätta mig gärna om jag har fel?

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Du har såklart (som vanligt) helt rätt! Glöm inte berätta för barnen också vad som gäller. Hon som ska flytta om 18 år och 11 månader har ju ris i håret ...