måndag 12 november 2007

Vardag igen

Efter att ha sovit en natt på ett 5 stjärningt hotell känns det toppen att komma hem. Huset ser ut lite som ett slagfält, men det har hänt en hel del. Jag tror att jag skall lägga fokus på undanplockning, dammsugning och strykning i veckan. Det känns skönt att jobba lite efter beting, precis som jag gjorde i 3:dje klass. Strykhögen är stor som Billingen och likaså dammtussarna.
Jag har haft lite svårt att komma igång idag bara. Än så länge har jag lixom inte gjort nånting... Efter min andra kopp kaffe, då skall jag sätta igång. Jag skall bara hämta lilleman på dagis först och kanske laga lunch, hämta Slarvan, sedan kanske det är dags...
Återkommer med resultatet vid läggdags!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan trösta dig med att ingen kommer och tar varken tvätthögen eller dammtussarna ifrån dig. Så ta det lungt.
Kramar från Kungshamn

Ke.Li sa...

Aj, då det var ju det jag hade hoppats på!