måndag 12 november 2007

Imorgon är en annan dag...

Jag hann tvätta 2 maskiner, handla och dammsuga lekrum och nedre hall. Sedan har tiden främst gått åt till att ta på lillisen ytterkläder; hämta, lämna, hämta, lämna stora syskonen hela dagen lång! Men jag har satt upp böcker i bokhyllan. Nu har jag kommit till M.

När mannen ringer från grannlandet och vill säga go´natt till barnen är inte Slarvan särskilt intresserad. Det är skönt. När hon saknar sin pappa blir hon otröstlig. Mammas famn räcker inte till när det är sin pappa hon vill ha.

Tillägg: Jag gick inte och la mig förrän jag satt upp alla böcker. Nu skall jag bara leta upp Lexikonet så är vi klara!

1 kommentar:

Stark och fri sa...

Ja, ta på ytterkläder kan ta mycket mer tid än man tror...! :/

Vad skönt du verkar ha haft det i huvudstaden! Avis. Men det är du ju värd. Puh. ;)