fredag 16 november 2007

Fredag, härliga fredag!

Solen skiner, stora barnen är på skola/dagis och lillisen sover. Jag har dammsugit lite och funderar på att ta mig an strykhögen. Jag skall bara blogga lite och sätta på en kopp kaffe.

Mannen skall helghandla och barnen önskar sig pizza till middag. Sedan blir det kraschlandning med ett glas rött framför IDOL och 2 barn som somnar i soffan. Mysigt!

På lördag åker jag till Gekås och shoppar julklappar. Mannen ska ta hand om barn, spackla och laga korvstroganoff.

4 kommentarer:

Tudorienne sa...

Låter underbart! Ha en trevlig skön och avkopplande helg!

Ke.Li sa...

Det samma! Trevlig resa!

Sandra sa...

Vad mysigt det låter. Den första delen i alla fall. En lördag på Gekås måste ju vara helt hysteriskt. Förresten, min syrra läser din blogg och älskar den. Men hon är lite dålig på att lämna kommentarer. Trevlig helg och tack för dina stöttande comments.

Ke.Li sa...

Lördagen på Gekås var hysterisk, men jag var lung och tog mig igenom det hela.
Man måste inte lämna kommentarer om man inte vill. Ibland vill man bara se, men inte höras!