tisdag 13 november 2007

Ke.Li hjärtar Bullens

Hittade dit gjorde jag. Ställde bilen, plockade ut det minsta av barnen, gick in och kanske, typ idiotförklarade mig själv. Men det innebar förstklassig service. En kille gick ut och hämtade bilen och de bjöd på kaffe och flörtade vilt med lilltjejen. Betalar, ynka 460 kr för byte, tvätt och förvaring av sommardäcken. När jag kommer ut i verkstan´och inser att jag skall backa ut med publik av inte mindre än 3 verkstadskillar, får jag nog nått flackigt i blicken... Men det går galant för de vinkar och hjälper mig ut. Att be om packningshjälp ut, där gick faktiskt min gräns, även om jag faktiskt under en 10:dels sekund övervägde det.
Nu har vi vinterdäck på och det känns bra.

Tillägg: Välkommen till Bullens Bil och Gummi, världens bästa däckbytarfirma! Vi ses i vår!

Inga kommentarer: