onsdag 11 juni 2008

Ljus i vårt hus

Ikväll har jag varit på mitt första ljusparty med produkter från PartyLite. Det var en spännande upplevelse. Inte visste jag att alla mina ljus var så dåliga och trista i veken... Nu vet jag bättre.

Mannen är lätt allergisk mot doftljus. Jag tror det beror på att han ofta tycker att doften är så sötsliskig. Nu har jag tänt ett "Örter och mint" ljus, som jag vann på partyt. Det dofta inget, i alla fall inte än.

Jag hade helst velat ha sånna här ljusstakar i två olika storlekar, men det tyckte jag blev alldeles för dyrt, tyvärr. 278 kr fattigare och några doftljus rikare kom jag hem. Det var ett ganska bra resultat, med tanke på hur det gick för lillsyster...

2 kommentarer:

Ninne sa...

heja heja!
Vårt kök luktar underbart av tonkaböna!

Anonym sa...

Jag har varit på ljusparty två gånger. Tokdyrt men ack så trevlig med alla väldoftande ljus. Dom luktar mindre tända men det kanske är tur det. Min karl är som din!