tisdag 17 juni 2008

Memorylane

Sitter och laddar upp bilder för framkallning. Det tar sin lilla tid. Jag är en sån som vill ha bilder att hålla i. Jag älskar att klistra in bilder till barnen i deras album, i mitt också, förresten. Jag är uppfostrad till att göra så. Min mamma gör det, min storasyster och min lillasyster. Halva Greklands semestern gick åt till att komma på bästa bilderna till det speciella Kreta-albumet. Farmor vill ha förstoringar på Lillisen som baby, det är det som startar min lilla tripp down memorylane...
Springets hamn, Kungshamn
Lilleman får sin älskade gitarr i julklapp 2004.

Showare, spexare och full i bus är vår Lilleman. Här är han 2 år och underhåller familjen med hopprepsmicen i högsta hugg.

Tillägg: Har inte jag 2 döttrar? Jo, visst och det finns bilder på dem också, men inga där de inte smilar upp sig mot kameran och lägger huvudet på sne´.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha riktiga foton att sätta i album. Mer känsla. Försöker framkalla en gång i månaden då jag fotar en hel del. Det börjar mattas av något nu när barnen passerat bebisstadiet.

Ke.Li sa...

Just nu laddar jag in bilder från jul och framåt. Det blir 300 kopior ungefär. Endel är ju i coh för sig kopior. Det här skulle jag ha gjort i månader...

Ninne sa...

Du glömde skriva att han sjunger Hard Rock Halleluja!