söndag 22 juni 2008

Shopping

Under midsommaraftonskvällen kom jag på den utmärkta idéen att åka till Gällstad och shoppa åt Mannen. Det var han pigg på, speciellt när jag kom på att barnen kunde lämnas hos mormor och morfar i sommarstugan på vägen. Sagt och gjort, idag var vi iväg. 3 100 kr fattigare och en hel garderob senare, är Mannen nöjd med dagen.
2 kortärmade skjortor, 2 långärmade skjortor (varav en från Nudie), 2 undertröjor, 1 linne, 3 par strumpor, 2 shorts, 3 par jeans (Lee, Bondelid och Pour). Skall man känna igen märket Pour förresten?

Vad köpte jag till mig själv? Jo, ett linne för 30 kr.

2 kommentarer:

Stark och fri sa...

Haha, ja det var lite ojämt, men du kanske leder i kläder ändå?

Var det rea i Gällstad, eller är det alltid så billigt där?

Ke.Li sa...

Alltid billigt. Men ibland kan det vara utplockat i vissa (mina) storlekar. Jag vill inte köpa kläder ännu. Hoppas byta några storlekar innan nyår!

Bara Mannens jeans hade gått på 3100 i vanliga fall.