måndag 3 november 2008

Allt-i-allo-bloggare

"Allt-i-allo-bloggare
Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, knåpar ihop politiska kåserier, antar allsköns "utmaningar", skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom."

Vilken bloggtyp är du?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dagboksbloggare
Din blogg �r din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensv�rk, godissug, barnuppfostran, tandl�karbes�k, �ngest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullst�ndigt i huruvida dina inl�gg inneh�ller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg �r �nd� bara till f�r vardaglig ventilering och att ingen l�ser den bekommer dig inte det allra minsta.

Jamen det var ju helt jävla klockrent. Den heter ju tillochmed offentlig dagbok. Och jag skriver ju precis om de där sakerna. Vilket kul test!

/Stina

Ke.Li sa...

Jag tycker att jag också är en dagboksbloggare. När skrev jag ett politiskt kåseri senast! Ha, ha, ha!

Anonym sa...

Jag fick också dagboksbloggare. Stämmer förutom att jag inte gillar att stava och jag vill verkligen att folk ska läsa det jag skriver.