söndag 23 november 2008

Lista

Hittade den här hos Chrissian:

8 tv-program:Måndag: CSI
Tisdag: Äntligen hemma
Onsdag: Roomservice
Torsdag: Höök + Medium (går samtidigt och det är jobbigt)
Fredag: Idol
Lördag: Stjärnor på is (Heja Jesper!)
Söndag: Hål i väggen tillsammans med barnen

8 saker jag gjorde i går:körde bil
handlade julklappar
svor över mitt utseende i en provhytt
blev bjuden på mat på Pluto i Ulricehamn
lagade tacos
drack vin i goda vänners lag
tittade på Stjänor på is
somnade gott i min säng

8 saker jag ser fram emot:
att Lillemans rum skall bli klart
min födelsedag
helgen i Stockholm
julledighet
resan till Köpenhamn
börja plugga
våren
att bli moster igen

8 favorittrestauranger:Pasta Grappa (där vi åt vår bröllopsmiddag)
Wallermans
Mummel
Stället där vi åt tapas på Kreta
Bryggcafét i Bovall
Hurry Curry i Stockholm
Den indiska restauranegn på Queensway i London
Soldat Sveik i Prag

8 saker på min önskelista:ett hus vid havet
årliga resor till solen
ett färdigrenoverat hus
att barnen blir lyckliga vuxna
att Mannen står ut med mig i 50 år till
att kunna spela piano och gitarr
att bli en framgångsrik föreläsare
att vara nöjd med mig själv

Inga kommentarer: