söndag 23 november 2008

Resume lördag:

Bilen rullade iväg mot Ullared vid 05.00.
Det var -1 grad och lite halvtaskigt väglag. (Vi körde fel 2 gånger påvägen dit och en gång på vägen hem.)
Framme vid 08.15 och kunde parkera och gå in utan kö eller alltför stora problem inne i affären till en början. Efterhand blev det trängre och jag var glad att jag kom ihåg var jag parkerat vagnen. Vi lyckades till och med få sittplatser vid Röda fikan.
Jag hittade det mesta av det jag hoppas få tag i. 2 216 kr fattigare gick jag ut ur butiken vid 12 snåret. Vi stannade i Gällstad och tittade lite på kläder. Jag hittade en svart väst till mig och köpte fina julklappar till bror och svåger.
Jag älskar att shoppa och för mig är Gekås lite av ett mecka för shopping. Det som förundrar mig mest är var alla människor får alla sina pengar ifrån. Min kundvagn var tom i jämförelse med alla andras. Jag undrar vem alla leksaker är till?
Vi var hemma igen vid 18.30. Efter 2 glas vin är jag rätt seg i kolan och somnade som en stock vid 12 snåret.
Idag har jag glatt packat upp alla mina kassar och ser fram emot julafton, då jag skall få dela med mig av mina fynd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig om att Gekås är som Mecka även för mig. Super kul!
/Lena