tisdag 4 mars 2008

Hemnet-knarkar

Surfar runt efter fritidhus igen. Ett tag trodde jag att jag var bostadsrätt- och fritidshus-människa. Nu är jag ju en husägare och har inte ens råd att fundera på om jag vill ha ett fritidshus. Jag har på sin höjd råd att hyra ett torp en vecka på semestern. Jag hittar alltid dröm torpet i alla fall.
Här är några objekt:
På Bohus-Malmön finns det riktigt fina grejer. Har man 7,2 miljoner över så är det ju bara att slå till.
Det blir sådana kontraster när man sedan raskt hoppar över till det här, det kostar bar 150 000 kr. Men då ligger det ju mellan Gullspång och Kristinehamn (vid fel sjö):


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är välkomna att bo en vecka gratis i Kungshamn i sommar istället. Enda kravet är att Peter får ta med era barn ut på havet och åka ring och fiska.(Ni får självklart också åka med.)
Kramar från Kungshamn

Ke.Li sa...

Kanske det är lite dags att testa vattenskidor. Jag har ju sett hur illa det kan gå(!), så vad har jag att skämmas för?
isst längtar man efter sommaren när den härliga vårsolen skiner!
/K

Anonym sa...

Sommaren kan inte komma fort nog.
Ni får gärna testa vattenskidorna, jag skall inte ha dem. Jag sitter gärna på land och kollar när andra åker, något har jag ju lärt mig.
/U.G