torsdag 27 mars 2008

Pass - update nr 2

Eftersom jag lever i en perfekt värld och är så snäll och god som få, jobbar och sliter och kämpar på, så faller lixom allt på plats! Mitt pass har kommit till polishuset i Skövde idag med posten. Kan ni fatta att en människa kan ha sån djävla röta!
Nu slipper vi köra till farmor via Landvetter. Nu slipper jag slänga ut 980 kr på inget. Nu slipper jag oroa mig för om Tjekien godkänner provisoriska pass. Nu slipper jag sätta en febersjuk son på en maraton resa genom Västsverige. Jag är så glad!
ALLT ORDNAR SIG!

Tack passmyndigheten! Ni jobbar på bra! Ni borde ha löneförhöjning för er otroliga effektivitet!

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

GRATTIS!
Du lever uppenbarligen i en perfekt värld!

Ke.Li sa...

Det är ju nästan löjligt! Varför har jag gått och oroat mig lixom, allt ordnar ju sig!

Sandra sa...

Underbart. Ha det bäst i Prag.