onsdag 5 mars 2008

När Mannen är borta passar Äpsingen på...

Äspingen sover dåligt igen, 2 nätter i rad. Jag känner mig sådär, skall jag erkänna. Idag måste det handlas lite och det måste jag göra innan jobbet börjar, vid 12. Det finns inga möjligheter i hela världen att det blir en bra grej att göra efter jobbet, och efter 3 olika hämtningar av barn under tidspress. En trött och svettig mor och trötta och hungriga barn=inte dags för ICA Maxi.

Jag har lönesamtal direkt när jag kommer till jobbet. Det kanske är bra att jag är laddad upp till tänderna för att fixa mitt mammapusslnade när jag väl kommer till chefen! Jag kanske är lite på hugget!

Igår garvade några grabbar i 5:an åt mig under första lektionspasset vid 8. "Det ser ut som du inte har vaknat än!" Och det var ju sant. Så sjukt trött!

Idag är det min älsklingsdag på tv. Först är det Roomservice. Det programmet har jag följt sedan det startade. Jag är barnsligt förtjust i både Jonnie och Mattias!
Sedan är det Grey´s Anatomy och det är en ganska ny favorit. Jag missade hela första säsongen. Orkade inte riktigt ta till mig en ny sjukhusserie. Men sedan blev jag fast ändå, någon zappande onsdag...

Inga kommentarer: