måndag 10 mars 2008

Ändringar

Nu har jag gjort små ändringar på min blogg. Små ändringar som ändå är ganska stora.
Under rubriken Välkommen! har jag spaltat upp lite info om mig själv. Jag hade "gift kvinna" överst, som om det var det som beskrev mig bäst, eller var min viktigaste titel.
Det fick jag givetvis ändra på. Nu står det "kvinna" överst och det är ju sant, lika sant som det som stod innan. Men det känns inte så tramsigt.

Jag läser en kvinnas blogg som hade ett inlägg ang. gemensam mailadress. Många, för att inte säga alla som kommenterat tycker att det är skit corny. De snackar om tillit och statement om sin kärlek och allt möjligt. Oj, jag fattar inget och har inte fattat på 9 år, uppenbart.
Vi läser inte varandras mail, vi läser inte vad den andra skickar. Det tycker jag är tillit.
Underviker ni att maila mig för att Mannen kanske kan läsa?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej/Ma

Anonym sa...

Är det så att jag bara vill att du skall veta, får jag lyfta luren och ringa dig.
Kram Ulrika