onsdag 21 maj 2008

Hektsika dagar

Våren är skön och mysig. Många goa´stunder utomhus.
Men det innebär även en fullklottrad almanacka.
Idag måste jag sluta tidigare för att Lillisen skall till BVC. Jag åker tillbaka till dagis och hämtar Lilleman efter läkarbesöket. Jag vill vara där i lugn och ro, så att säga. Det är lite svårt när Lilleman är med. Vår BVC sköterska, Elisabeth, gillar Lilleman och låter honom hålla hov fullt ut, när vi är där. Det stressar mig lite. Han får vara på dagis. (Tack snälla Anita! Dagis pluspoängspott växer och växer.)
Slarvan får gå hem själv med nyckel i väskan. Det gör mig lite stirrig, men hon är cool. Hon gillar att klara sig själv.
Syrran kommer med tåget vid 17-rycket.
18.00 är det fotbollsträning inför Klassfotbollen. Mannen är i Örebro på anställningsintervju och hinner troligvis inte hem. Syrran får agera barnvakt så fort hon kliver innanför dörren!
Packa inför trippen till landet. Sol? Regn? Varma tröjor? Leksaker?
Packa säljande bud på Tradera.
Packa in presenter till en 60 åring.
Och sedan skall jag kanske jobba lite också. Vi får se vad jag orkar med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fullt upp, verkar det som. *s*

Ha det så bra och försök ta det lite lugnt. Då och då, iaf. ;)

Kram,
AnnaSv