lördag 17 maj 2008

Horoskop

Ur dagens SLA:
Skytten (min stjärnbild)
"Din kärlek har endel bekymmer och det fixar du enkelt om du bara vet rätt förutsättningar. Ta dagen åt uppgiften så kan ni fira efteråt."

Oxen (Mannens)
"Den tuffa veckan har satt sina spår. Försök att lätta upp dig och bjud hem några goda vänner på anspråkslös fest. Och glöm allt gammalt groll."

Så, då vet ni vad vi gör idag. Ikväll skall vi fira och bjuda med goda vänner, utan groll.

Update: Hur blev det? Min kärleks bekymmer fixade jag enkelt genom att hjälpa till med att frakta allsköns skräp till tippen. 3 lass och Mannen var överlycklig! Check!
Det tog hela dagen. Check!
Vi bjöd in Christian och barn, som kontra bjöd hem oss till sig. Firade vi? Japp! Check!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju bra det där! Jag är också skytt. Riktigt bra tecken. Eld.

Min pappa är oxe. Det är pålitiliga personer och trygga personer som brukar kunna vara rätt envisa.