tisdag 6 maj 2008

Planering och logistik

På fredag kväll åker jag på bussresa till Tyskland för att handla dricka. Det är första gången jag åker på en sådan. Jag har inte ens åkt bussresa till Ullared. Jag åker med 2 arbetskamrater i 50 års åldern. De gillar också att dricka sprit!
Just nu sitter jag och kollar hemsidor för att se vad jag skall köpa. Det får inte översiga 100 kg och jag har fått en lathund från DENA Resetjänst på vad saker och ting väger. Jag funderar på om jag skall sälja några kilo. Undrar vad det kan vara värt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bacardi Grand Melón!! Mums!

Ke.Li sa...

Melon! Den har jag inte smakat, jag är en GT tjej!

Anonym sa...

Melon är verkligen mums. Den har jag beställt på flyget, när vi åker till Kreta. Äpple är också god. Vodka päron är inte så dum den heller.
Ulrika

Ke.Li sa...

Oj, jag som hade tänkt fokusera på vin och öl. Här får jag tänka om alltså!