torsdag 8 maj 2008

Me & I

Ikväll har jag varit på kläd-party. Det är alltid kul. Träffa människor som jag inte känner, äta gott och handla. Det är ju precis sånt jag gillar!
Vad köpte jag då? Jo, jag hade kunnat köpt nästan hela kollektionen. Det var inte mycket jag inte gillade, och mycket av det jag ville ha var slutsålt.
Slarvan och Lilleman blir snygga i det här:

Tyvärr fanns inte stora barnens tröja i Lillisens storlek, så jag gick på den här i stället (Tänk vad fint det blir med hennes eldigt röda korkskruvslockar!):

En lite fundering bara: Att barn kan tänka sig att ha "Godisråttor"-kläder på sig, kan jag fatta. Men jag? Nej tack. Inga godisråttor för mig. Varför gå klädd i ett nattlinne?

Alla bilder är hämtade från meandi.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte en tröja från meandi i höstas till Joakim för 220 kronor. Det släppte färg efter första tvätten. Jag fick tillbaka pengarna utan problem men blev lite sketiskt till deras kläder.

Jag har iofs hört att det ska vara superbra kläder. Det måste ha varit fel på just den tröjan. Min kompis köpte två lika som också släppte färg och sprack i trycket.

Ke.Li sa...

Det går inte att jämföra med L&B eller Polarns kvalitet. Det tycker inte jag i allafall. Jag tycker att de är lite roliga mönster och jag tycker det är kul när jag kan syskonkombinera!

Anonym sa...

Jag är benägen att hålla med. Polarns kläder är helt suveräna!

Anonym sa...

Säljaren sa att det var Polarn kvalitet förresten..

Ke.Li sa...

Nja, det tycker inte jag faktiskt. Men, måste jag tillägga, att vissa plagg är stentvättade för att få en lite sliten look. Det kanske kan misstolkas som att de är urtvättade.