torsdag 31 januari 2008

Avslutning

Ikväll har vi avslutat legobyggandet. Mellan 19-20 sitter vi 4 stora i familjen och bygger tillsammans. Det är roligt. Barnen i pyjamas och färdiga för sängen. Mannen och jag med en kopp kaffe. När barnen lagt sig fortsätter vi. Jag är bara tvungen att bygga ihop min gamla polissation från 1980-talet. Det är stor kontrast mot den som Lilleman fick i julklapp.

Polisstaton a la´80-talet!

Polistation a la´2000-talet!


Nu är det tack och go´natt!

Magsjukan härjar här i stan fortfarande. Det vore otroligt om mina barn skulle klara att hålla sig friska!

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Du måste lägga in bilder sen på polisstationerna!

Ke.Li sa...

Japp! sitter just med det. Jag var lite trött igår. att bygga lego tar på krfaterna!

Anonym sa...

Tycker den från åttiotalet är finare. Undrar varför...;)