onsdag 9 januari 2008

Upprörd

Här sitter vi i soffan, Mannen och jag, med varsin laptop. Det måste se hur miffigt ut som helst.

Sen är det en annan grej som faktiskt upprört mig något. Jag såg att Fotbollsfrun fått utrymme i Amelia med en krönika. Jag läste den inte ens, jag tittade bara på bilden, där hon poserar kyssandes en pokal, och bildtexten: "Bucklan hade blivit ollad av alla i omklädningsrummet..."
Nu undrar jag hur det gick till och vem som kom på upptåget. Hur dum i huvudet får man vara? Jag ville gensat ringa upp Mannen och skälla ut honom för att män är så dj... barnsliga och konstiga. Han brukar få stå tillsvars för vad de manliga släktet gör. Men jag besinnade mig. Istället straffar jag hela Kalmar FF. Jag kommer aldrig i hela mitt liv heja på det skitlaget. Jag kommer aldrig gå på en match eller äga en vimpel. Mina barn får aldrig spela i Kalmar FF och vi kommer aldrig att flytta till Kalmar där de ollande "männen" bor. Hoppas att det svider...

4 kommentarer:

Tudorienne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tudorienne sa...

Du det är mycket här i världen som man bara ska IGNORERA.

Ke.Li sa...

Jag försöker, men sedan blir jag arg ändå.

Ke.Li sa...

Jag hoppas hon fattar vad jag tycker om hennes man nu och nu vet alla hur han är...