fredag 4 januari 2008

Veckans lista

Det var länge sedan, men nu känner jag att en liten lista är i antågande...

Toppen!
1. Snö och minusgrader
2. Alla är friska och har varit ganska friska under hela julen
3. Fredag med tacos och "På spåret"
4. Lat lördagsfrukost imorgon med "Melodikrysset"
5. Inga planer för helgen

Jag inser att Mannen och jag är värsta pensionärs-paret, men jag valde att inte ta med "Ett fall för Frost", i alla fall. Det hade kanske varit lite för mycket...

/Pon on alla monsterdiggare

5 kommentarer:

Tudorienne sa...

Låter fint!

Sandra sa...

Jag är imponerad av ditt flit här på bloggen. Älskar att du uppdaterar så ofta, de bloggarna är ju bäst. Önskar att jag kunde få tummen ur lite mer...jag hinner mest läsa och sen har jag inte ork mer eller blir avbruten av världens bästa sigge bus. Tack för sist förresten. Mys!

Ke.Li sa...

Tack det samma!
Hälsa!
Och mys!
P.S Börjar jobba snart, då får vi se hur det blir med inläggsfrekvensen!

Anonym sa...

Jo, du måste fortsätta uppdatera mycket!!! Lova det!
Pensionärspar förresten... mina föräldrar (som i och för sig har några få år kvar tills de är pensionärer) har ett bra mycket ballare liv än vad vi har. Där är det cocktails och femrätters och resor och vinprovning.
Jag hade verkligen siktat in mig på A tocuh of Frost igår men just den timman torkade jag hostkräks, bytte sängkläder och vyssjade en liten man till söms.

Ke.Li sa...

Stackars liten...