måndag 28 januari 2008

Hangups

Jag har hangups: Vi ägnade stor del av eftermiddagen/kvällen åt att sätta ihop Lillemans lego (polisstationen, brandbilen, helikoptern, polisbilen och de 2 polismotorcyklarna). Det gick åt mycket tid till att leta efter bitar. Det är ju lite tröttsamt. För att förenkla letandet ville jag sortera lite, förstås. Det är ju det jag gillar bäst! Jag ville lägga alla "gubb-delar" i en ficka, bildäck och bil-delar i en och specialbitar, så som blommor och skatter, i en. Mannen bara skakar på huvudet och suckar. "Hur länge tror du att det kommer funka?", säger han. I min perfekta värld, för alltid, men kanske i alla fall i en vecka, eller 2, beroende på hur mycket barnen leker med legot. Ja, ja, sån är jag...

Bilden visar hur det ser ut om det inte är organiserat.

Inga kommentarer: