söndag 27 januari 2008

Bestyr

Vi hade besök i helgen. Det är alltid kul. Vi var duktiga mammor och pappor och tog med barnen till Balthazar. De hade massa nya roliga aktiviteter. Vi spelade Nintendo Wii och dansade på dansmatta och speglade oss i massa roliga speglar. Lilleman tillverkade en båt i frigolit. När vi flyttade "försvann" 3-4 båtar från Balthazars verkstad. Jag kan genast meddela oroliga mostrar att INGEN har saknat eller frågat efter dem. Nu har vi påbörjat en ny samling!


Nu har vi städat leksaker i husets alla hörn. Lillemans stora polisstation i Lego blev isärplockad. Det blir kvällsgöra för Mannen och mig att sätta ihop den igen. Det är lite som att lägga pussel och det skall bli riktigt trevligt.

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Jag är inte orolig.

Ninne sa...

Inte jag heller men jag antar att du inte menade mig - här "försinner" saker FRISKT!!!