torsdag 3 januari 2008

Nr 250

Middagen är intagen och efterrätten också. Det här med vit månad läggs på framtiden, tills typ måndag! Jag var snäll och ringde mannen och talade om att jag fuskade, så att han oxå kunde fuksa om han ville.

Vi var duktiga mammor, vänninan och jag, och höll ut på badhuset i 3 timmar! Nu är alla rena och fina. Jag (& Lillisen) somnade på bussen och vi höll så när på att missa busshållsplatsen närmast badhuset. Jag kastade mig och 3 barn + vagn av bussen. Slarvan hade försökt väcka mig, genom att viska mitt namn lite lätt, men: Hallå! Jag är en trött 3 barnsmor. Det krävs mer för att få liv i mig, men "Bygones are bygones".

Vänninan tipsade om ett dansställe och det måste kollas. Jag i min tur tipsade om Simsällskapets teknikgrupp för vänninans äldsta dotter. Skall vi dras upp i ottan kan vi ju ha någon trevlig person bredvid bassängkanten...

1 kommentar:

Fam Leijon sa...

Tack själv för en trevlig e.m, sitter o kollar upp simningen. Vi ses väl i simhallen lör f.m. Kul tid.