lördag 26 januari 2008

Lördagslogistik

Klockan ringer 07.50.
8.45 Sim och Lek II för Slarvan.
Efter dusch, direkt till ICA och köpa frukostfrallor och tulpaner.
Hem och äta frukost.
Piffa hemmet, så det känns kul att få gäster!
Piffa sig själv, så att det känns kul att få gäster!
Gäster kommer.
Lunch.
Umgänge och allmänt tjöt och lek.
16.30 Lillemans Sim och Lek, som pågår i 45 minuter. Alltså hinner Mannen och pojken inte hem tills Slarvan skall på kalas 17.30.
Jag får be gästerna om skjuts av Slarvan.
Middag, helst innan Bompa 18.00, eller i alla fall så nära inpå som är möjligt.
Slarvan hämtas 19.30 från kalaset.
Någon av oss (Mannen, tycker jag) får dricka "ikapp" när alla barn är på hemma plan.
Umgänge, allmänt tjöt och lek.
Sova.

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Härligt! Nu förstår jag vaför vi inte har hörts idag! Jag ska bara koppa in en manick (som telia sålt till mig för 250 bagis) så kan vi prata med varann igen!