tisdag 8 januari 2008

Trött?

Hemkommen efter en heldag på jobbet, 07.00-16.30. Shit vad de är högljudda, ungarna. Känner mig lite go´ i huvudet om man säger så!
Jag cyklade dit och hem. Det tar ca 20 minuter enkel väg. Jag tyckte att jag var lite seg i benen när jag gick i trappen förut. Hur skall det kännas imorgon? Det är verkligen dags för lite vardagsmotion!
Jag sov otroligt dålig natten till idag. Jag somnar oftast när huvudet landar på kudden, men igår låg jag vaken i 1½ timme. Sedan fick jag besök av Slarvan, som ligger still, men nära, nära. Det blir varmt. Ikväll är det tidig sänggång som gäller.
Jag tänkte att jag skulle passa på att jobba över lite imorgon för att få iordning på papper, pärmar och scheman. Mannen har hemmaskift och jag behöver inte bry mig om hämtningar. Då kan jag passa på att samla lite komp!

Inga kommentarer: