torsdag 17 januari 2008

Jag gillar inte:

- att bli skälld på. Jag gillar det verkligen inte. Jag tar åt mig något alldeles förskräckligt mycket. Fast jag vill inte och jag kan numer svara för mig.
Jag blev utskälld av en gubbe på Tippen innan jul. Jag svarade honom och han svarade riktigt dumt tillbaka. Pratade till mig som om jag var 5 år. Det har jag inte glömt.

- när folk svarar emot mig, när dom har fel. Idag fick jag ett mail om att mina Me & I kläder som jag sålt på Tradera var tvättblekta. Jag gick igång direkt. Jag sitter här och är förbannad. Givetvis vill jag att hon skickar tillbaka kläderna till mig och att hon får pengarna tillbaka. Någon annan som uppskattar kläderna, förtjänar dem bättre. Köp inte begagnat om du vill ha nytt, typ! Men jag avslutade mitt korta och koncisa mail med MVH. Jag tycker givetvis inte att kläderna är tvättblekta. Jag tycker att hon gjort en riktigt bra affär.

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Det gillar inte jag heller, men det händer väldigt sällan.

Unknown sa...

Exakt så där är jag också!

Ke.Li sa...

Lillasyster: Du får utstå enhel del av den varan har jag sett på bloggen! Stå på Dig.