onsdag 9 april 2008

Lillisen gå-tränar!

Hon ser lite stolpig ut. Men nu rör hon ju på sig.

15 kommentarer:

En Lisa... sa...

Vad kul!

Sandra sa...

Heja, heja. Underbara nyheter. Vad sa de på BVC?

Ke.Li sa...

Remiss till läkaren och det skulle bli i maj. Jag skulle höra av mig om hon hade börjat resa sig själv och stå själv. Då behövde vi inte komma.

Tudorienne sa...

Hon är ju jätteduktig! Nu är hon nog stolt över sig själv, den lilla envetna.

Stark och fri sa...

Åh, vad skönt att det börjar lossna! Heja heja!

Anonym sa...

Men åh vad duktig! Hur gammal är hon?

Ke.Li sa...

18 månader och nu har hon eld i baken. BVC har skickat en remiss till läkare! Hon är 5 veckor för tidigt född, men när man är 18 månader skall man kunna resa sig och helst gå.

Ninne sa...

Nämen wow! Nu längtar man ju ihjäl sig efter lilla godingen. Hon kommer bli ett yrväder som bara springer omkring:)

Fler filmer tack!

Anonym sa...

Vänta ni bara, snart jagar ni henne springande på stranden.
Kram från Kungshamn

Ke.Li sa...

Springer du efter då?
Jag längtar efter sommar och sol!

Sandra sa...

Men nu är det väl ingen fara på taket när hon går?

Anonym sa...

Ibland blir jag lite trött på bvc..

Ke.Li sa...

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om vad BVC säger. Jag vill ju bara att hon skall lära sig gå. Kan det hjälpa att träffa en doktor, så gör jag gärna det. Bara dom inte säger att vi borde gjort si eller så, för 6 månader sedan, utan vad vi skall göra IDAG.

Anonym sa...

Jag skall med glädje springa efter henne på stranden i sommar. Blir hon för snabb skickar jag Hugo efter henne.
Kram Ulrika

Anonym sa...

Okej. Då missuppfattade jag. Trodde bvc oroade er i onödan.