onsdag 16 april 2008

Ny lista

Kickar igång onsdagen med en lista jag först såg hos Bondhustrun och sedan hos Anna-Lena.

Tre namn jag går under:
Mamma
Fröken
Mitt förnamn

Tre saker som skrämmer mig:
Cancer i magen
Cancer i brösten
Cancer i huvudet

Tre saker jag har på mig:
morgonrock
trosor
inneladdar i ull

Tre sanningar (om mig):
Jag älskar att sortera och kategorisera
Jag vill lära mig att dyka snyggt (Jag tränade på Kreta, utan större framgång)
Jag inbillar mig ofta att jag skall drabbas av de 3 sakerna som skrämmer mig. Då tänker jag bla på att jag måste visa Mannen var alla viktiga grejer/papper är.

Tre saker jag verkligen vill ha:
Ny bil, en Corolla Verso 2005
Löneförhöjning
en varm och skön sommar

Jag brukar inte utmana någon. Jag älskar listor, men jag inser att det är som kedjebrev för sånna som inte gör det!

1 kommentar:

En Lisa... sa...

Du får utmana mig om du vill! ;)
Utmaningen antagen!