onsdag 30 april 2008

Utmaning!

Jag har blivit utmanad! Det känns som om min blogg blivit vuxen! Spännande!

TRE namn jag går under:
"Tintin" av mamma (& mormor när hon levde)
Mamma
Fröken

TRE saker som skrämmer mig:
Cancer
Djur av alla slag, även vanliga husdjur (även katter, som jag tycker har elaka ögon)
Pensionsparande

TRE saker jag har på mig:
Stegräknare
Kenzo Flowers
Kläder

TRE sanningar:
Jag hade stora förhoppningar om mig och Joakim Björklund för 20 år sedan...
Jag hatar drinkar blandat med coca cola
Jag grinar när jag ser sista dansen i "Dirty Dancing"

TRE saker jag verkligen vill ha:
en "ny" bil
en allmänbildad hjärna
löneförhöjning

TRE personer jag utmanar:
Sandra (Tack för idag! Det var jätte kul att se Er igen!)
5 varje dag
Ninne

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa dina svar! Du kom på bättre saker än vad jag gjorde. Ibland står det still;-) Kram Annica