söndag 20 april 2008

söndag kväll i april




Jag gillar min man!

Mycket!

8 kommentarer:

Stark och fri sa...

Härlig bild! Och en härlig karl antar jag...? ;)

Ke.Li sa...

Japp!

Sandra sa...

Jag vet inte om jag blir glad eller ledsen när jag ser denna bild. Förtydligande:
glad för er skull
ledsen för vår skull
Mohahaaaaaaaaa

Ke.Li sa...

Rena fönster är en världslig sak. Nästa vecka är de lika skitiga igen. Använd tiden till att pussas och kramas istället!

Ke.Li sa...

P.S Han fick pussar och kramar när han kom in igen.

Anonym sa...

Min karl får inte pusta;-) Det blir inte bra!

Anonym sa...

Haha! PUTSA! Pusta får han göra!;-)

Ke.Li sa...

Nej så kan det ju vara. Men gör Mannen det är det i alla fall bättre än innan. Vi kör fönsterputs och tidningspapper, då brukar det oftast bli rätt bra!
Jag och Mannen är jämnbra på just fönsterputs! Vi funderar på att hyra in hjälp, när alla fönster är målade och det är dränerat runt huset.