fredag 18 april 2008

Mitt första år!

Efter en lite trevande start kom jag igång och kände hur jag verkligen älskade att skriva. Jag skiver till 99% för min egen del. Jag skriver om trivala saker som händer i mitt liv och det intresserar ju främst mig.
Under året som gått har det faktiskt hänt en hel del. Jag har gift mig med min sambo på vår 11 årsdag. Vi har haft en super kul bröllopsfest och en lugn ocgh skön bröllopsresa.
Vi hittade ett hus som vi gillade: läget, planlösningen och priset på. Vi köpte det! Sedan flyttade vi och fick en vattenskada i gamla lägenheten. Nu renoverar vi det.
Vi var på en underbar semesterKreta som vi lever på än idag. Slarvan började i ny skola och Lillisen började på dagis. Efter att ha blivit blogg-frälst, så har jag startat 2 bloggar till: en för min viktnedgång och en för huset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Din blogg intressera många! Roligt att läsa en sammanfattning.

Ninne sa...

Vi gillar när du skriver!